duminică, 8 mai 2011

Sunt in concurs...

vállalkozás

pentru titlul Compania Anului condusa de o Mamica (Év Anyavállalata), organizat de un site din Ungaria. Acum se desfasoara runda a doua a competitiei, unde s-au calificat primele zece mamici care au primit cele mai multe voturi in prima runda. Titlul Compania Anului va fi castigat de mamica care primeste cele mai multe voturi din partea publicului pana 11 mai. Daca considerati ca munca mea la Greenbaby merita votul vostru, va rog sa urmariti linkul de mai jos, si dati like sub prezentarea mea.
Nu voi traduce intreaga prezentare, pentru ca lucrurile scrise acolo le stiti deja daca cititi blogul (adica cu ce ma ocup, care este profilul companiei mele etc), numai ultima intrebare si raspunsul meu la acea intrebare. Iata:

De ce crezi ca merita ca cineva sa dea votul pe tine?

Voturile primite m-ar intari in convigerea ca exista multi parinti, carora le este important sa-si creasca copilul "atasat" (attachment parenting), si totodata cu respect pentru natura, si pentru viitor ar insemna un indemn ca merita sa-mi fac timp chiar si langa doi copii sa ma ocup cu magazinul si cu propagarea principiilor in care cred.

Daca doriti sa votati, iata linkul.

2 comentarii:

  1. Am incercat, dar am vazut doar partea unde se scrie despre tine. care e mecanismul votului?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa scriu ca trebuie sa ai cont facebook sa poti vota..

    RăspundețiȘtergere