luni, 27 iunie 2011

Ne dai feedback si castigi!


De cand exista magazinul Greenbaby m-a interesat foarte mult ce se intampla cu produsele pe care clientii le cumpara de la noi. M-a interesat intotdeauna daca va place ce ati cumparat, daca va descurcati cu produsul respectiv, sau daca aveti dificultati in folosirea lui. De multe ori am si aflat parerea voastra din e-mailurile pe care mi l-ati trimis. Totusi, cred ca ar fi foarte util si pentru clientii viitori sa poata citi opinii despre produsele din magazin.

De aceea va chem la un joc: imi scrieti opinia voastra despre produsele cumparate de la noi, iar eu va premiez.

Cum puteti participa?
-mergeti pe site la produsul despre care doriti sa scrieti, si scrieti un comentariu la produs. Daca scrii despre mai multe produse, ai mai multe sanse de castig (un concurent va putea primi maxim 5 sanse, dar daca doriti puteti sa scrieti si despre mai multe produse). Numai utilizatorii inregistrati pe site pot posta comentarii.
-imi trimiteti un e-mail la info@greenbaby.ro cu numele produselor la care ati scris comentariu si adresa voastra de e-mail unde va pot contacta daca castigati


Ce puteti castiga: un cupon de cumparaturi la Greenbaby in valoare de 100 RON.

Astept comentariile pana 10 iulie, miezul noptii. Voi anunta castigatorul pe 11 iunie.

Si avem castigatoarea: Lucilia Vasilescu a castigat voucherul de 100 RON! Felicitari! Multumesc tuturor pentru comentariile de produs. Asteptam feed-back-ul vostru si in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu