joi, 9 iunie 2011

Mei tai Hajtka- colectia de vara



In vara aceasta va astept la Greenbaby cu patru modele noi de mei tai Hajtka vesele si frumoase, concepute in special pentru vara.
Iata cateva motive pentru care va recomand cu caldura mei tai-urile Hajtka:

-Mei tai-urile Hajtka sunt excelente pentru purtarea bebelusilor si copiilor mici de peste 4 luni, pana la varsta de 2-3 ani
-Se pot folosi pentru purtarea in fata si in spate. Purtarea in spate este in special recomandata in cazul copiilor cu greutatea peste 7-8 kilograme.
-Datorita bretelelor de umar si de sold captusite sunt foarte confortabile pentru persoana care le poarta si distribuie greutatea copilului in mod uniform pe umeri si spate
-Mei tai-urile sunt cusute foarte bine, din materiale de calitate, cu ata de calitate
-Mei tai-urile sunt confectionate de o mamica care lucreaza acasa (WAHM), iar mie imi place foarte mult sa sustin mamicile WAHM si afacerile mici
-Materialele de decor provin din colectiile de materialele ale unor designeri de textil renumiti, precum Robert Kaufman si Riley Blake.

Mei tai-urile Hajtka sunt populare in randul parintilor de mai mult de 2 ani. Nu degeaba. Un mei tai Hajtka este o investitie foarte buna, fiind ca este un mijloc de purtare foarte rezistent, putandu-se folosi chiar si de mai multi copii.

Un comentariu:

  1. Folosim Mei Tai Hajtka de aproape de 2 ani, de la varsta de 4 luni a fetitei.Intr-adevar, este ceai mai buna investitie pe care am putut sa o fac: este un port bebe usor de folosit- atat pe munte cat si in oras, comod pt. pasager si pt. purtator, si foarte util vara, pe calduriile mari.V-o recomand cu drag. :)
    (Ildiko)

    RăspundețiȘtergere