vineri, 12 august 2011

Concediu cu bebe in spate




La inceputul lunii am fost cu intr-o tabara de arte contemporane, cu 2 copii mici, cu cortul. Recunosc, ca am ezitat putin inainte de plecare, pentru ca nu stiam cum o sa ne descurcam cu copiii cu cortul, fara unele lucruri de care suntem obisnuiti in viata de zi cu zi. Ma bucur foarte mult ca in final am avut curajul si am mers. Copiilor le-a placut foarte mult aceasta experienta, inclusiv baietelului meu de 9 luni, care a petrecut mult timp in spatele meu, timp ce eu puteam sa particip la activitatile taberei- in special in atelierul de cusut papusi.

Bebe in spate in vreme friguroasa:


In vreme ploioasa:


Timp ce coseam o papusa:


Si altora le place Manduca:


Ce ziceti? Facem reclama buna pentru Manduca?


Si iata papusa si un elefant, cusute de mine in timpul taberei:


Mergem si la anul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu