luni, 3 octombrie 2011

Cateva sfaturi pentru alegerea mijlocului de purtare potrivit:



Am scris urmatorul ghid scurt pentru alegerea mijlocului de purtare potrivit pentru magazinul Wrapmama's Shop, si-l postez si aici:

Daca cautati un mijloc de purtare potrivit pentru nou-nascuti, va recomand in special wrapurile tesute sau un wrap elastic.

Wrapurile elastice sunt recomandate pentru purtarea in fata, si numai pana la 7-8 kilograme.
Wrapurile tesute pot fi folosite timp mai indelungat decat cele elastice, permit mai multe pozitii de purtat- in fata, pe sold, in spate. Legarea corecta a wrapului trebuie invatat. Nu este greu, dar necesita putin timp si rabdare.

Daca doriti ceva mai simplu de legat, puteti opta si pentru un Hop-tye sau un Bondolino. Si aceste mijloace de purtare se pot folosi de la nastere, Bondolino mai mult de la 4-6 saptamani.

Puteti opta si pentru un sling cu inele, care poate fi folosit pentru purtarea in fata al noului nascut. Slingurile cu inele au dezavantajul ca greutatea copilului cade pe un singur umar, de aceea nu sunt confortabile pentru purtarea copiilor la plimbari mai lungi.

Daca bebelusul are 4-6 luni/poate sa stea in fund singur, aveti mai multe optiuni:

-wrap tesut- poate fi folosit foarte bine pentru purtarea in fata, in spate sau pe sold. Va recomandam purtarea in spate dupa ce copilul trece de circa 7-8 kilograme.
-mei tai: Hajtka, Hop-tye
-SSC-uri: Beco, Manduca, Magyarinda, Bondolino
- sling cu inele, sling fix pentru purtarea de scurta durata pe sold

Daca cautati un mijloc de purtare pentru un copil mai mare (de peste 10-12 kilograme), va recomand urmatoarele:
-mei tai: Hajtka- usor de legat, excelent pentru purtarea in spate, greutate se distribuie bine pe ambii umeri
-SSC: Beco, Manduca, Magyarinda- mijloacele de purtare preferate de tatici. Usoare de legat, arata sporty, sunt confortabile si cu copii mai mari.
- sling cu inele, sling fix pentru purtarea de scurta durata pe sold

7 comentarii:

  1. atatea modalitati de purtat si le vreau pe toate. pentru ca fiecare se potriveste unei anumite ocazii :). dar pretul nu e de ignorat, mai ales ca indemnizatia este asa cum este.
    eu am inceput cu un wrap care nu mi se pare deloc de calitate. si acum vreau neaparat sa il schimb, dar nu stiu ce sistem de purtare sa imi iau. am vazut ca la nemti se poarta cumpararea secondhand. ce parere ai? stiu ca unii producatori ofera garantie ani de zile, dar din experienta ta se comporta chiar asa de bine materialele? ma refer la ceva de calitate superioara ca didymos sau hoppediz. ma gandesc ca asta ar fi singura varianta pentru mine sa imi iau si un wrap, si un mei-tai si un pouch plus protectie pentru vreme rea :). chiar as fi curioasa sa faci si un articol pe tema asta, poate chiar si o zona in butic de vanzare secondhand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Iulia. Da, stiu, din pacate pretul mijloacelor de purtare nu este mic, totusi, daca cumparam un mijloc de purtare, este bine sa ne luam unul de calitate sa ne putem bucura de ea cat mai mult. :) Wrapurile pe care le vand eu (Hoppediz, Didymos, Storchenwiege) sunt chiar durabile si isi mentin valoarea si dupa mai multi ani. Eu am cumparat mai multe mijloace de purtare second hand, si am si vandut, si mi se pare o solutie foarte buna. Asa omul poate cumpara un mijloc de purtare de calitate la pret bun, si la fel, isi poate vinde foarte bine mijloacele de purtare pe care nu le foloseste inca. Am facut un forum bilingv cu ceva timp in urma cu intentia de a crea un loc unde se pot vinde si cumpara mijloace de purtare si alte articole utile pt. bebelusi, dar din pacate forumul nu a devenit foarte populat. Totusi, inca exista, si nu e tarziu sa se foloseasca si in acest scop. Este vorba de acest forum: http://zsebibaba.forumgratuit.ro/forum

    RăspundețiȘtergere
  3. ai cumva un wrap folosit de care esti pregatita sa te desparti? sau un mei tai? eu am pus ochii pe ebay pe un didytai sau hop tye, dar pana atunci nu mai am rabdare sa folosesc wrap-ul meu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuza ma ca abia acum iti raspund, am uitat din pacate. Momentan nu am nici un wrap sau mei tai second hand de vandut, am doua wrapuri pe care le-am pastrat si de care nu ma pot desparti :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, am citit articolul la cativa ani distanta...te mai ocupi, ai ceva acum de vanzare? :) multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna. Da, mai functioneaza magazinul Wrapmama's Shop, la adresa www.wrapmamashop.ro, unde poti gasi mai multe mijloace de purtare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe Mine m.ar interesa f mult manduca. Asa ceva second ai ? Multumesc:) o mamica De Bb De patru luni

    RăspundețiȘtergere