miercuri, 1 februarie 2012

Campanie de testare scutece Pop-in New Generation


Dragi mamici! Va invit la o campanie de testare de scutece lavabile. Cred ca sunt multi dintre voi, care sunt curioase la scutecele lavabile, numai ca n-ati avut inca posibilitatea sa vedeti, sa pipaiti si sa incercati un astfel de scutec cu bebelusul vostru. Si cred sunt multe care ati incercat mai multe tipuri, marci de scutece lavabile, dar v-ati bucura daca ati putea incerca un scutec lavabil nou, abia aparut pe piata: Pop-in New Generation. Daca aceasta este cazul, va invit sa participati la aceasta campanie de testare!

Pun la bataie 4 bucati de scutece Pop-in New Generation, dintre care 2 cu absorbante din bambus si 2 cu absorbante minky.

Cine poate participa?

-mamici si tatici cu bebelusi si copii mici, dispuse sa scrie un review ca lumea in cazul in care castiga un scutec


Ce trebuie sa faceti sa castigati una dintre aceste scutece?

1. dati Like pe pagina Wrapmama's Shop de pe Facebook

2. lasati un comentariu pe Facebook, dupa invitatia la campanie- in care imi scrieti de ce doriti sa incercati un scutec Pop-in New Generation- acest pas este important, de aici voi sti cine participa!

3. dati share acestei invitatii la campanie de testare!

4. dati Like pe pagina produsului Pop-in New Generation in magazinul online www.wrapmamashop.ro

Ce trebuie sa faceti daca castigati una dintre aceste scutece?

-imi scrieti o adresa unde vi-l pot trimite
-dupa 10 zile de testare, imi scrieti un review despre scutec, si mi-l trimiteti sa-l pot publica pe blogul wrapmama si la comentarii pe pagina produsului in magazin.

Important! Va rog sa participati in campanie doar daca sunteti cu adevarat interesate de scutecele Pop-in si daca aveti chef sa scrieti review!


Puteti sa intrati in joc pana 15 februarie. Pe 16 februarie anunt castigatorii si expediez scutecele. Astept feed-back-ul scris despre scutece pana 28 februarie.

5 comentarii:

  1. Draga Reka
    Ma bucur ca am ocazia sa-ti ofer un premiu de blog cu toata aprecierea mea! sper sa il revendici si sa il dai mai departe cui vrei tu!
    http://adrianaternar.wordpress.com/2012/02/08/primul-meu-premiu/

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Scutecele pop-in oare sunt potrivite si pt baietelul meu? Are 11kg la 10 luni... O sa-l tina pana la olita?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Iulia. Dupa opinia producatorului, Pop-in se potriveste copiilor si peste 16 kilograme, dar dupa experienta a multor mamici (inclusiv a mea), acest scutec se potriveste pana circa 15 kilograme. Acest lucru depinde si de constitutia copilului, daca e mai inalt si subtire, poate merge si peste 16 kg, dar daca e rotunjior, s-ar putea sa nu se potriveasca doar pana la 14-15 kilograme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles. Poti sa-mi recomanzi niste scutece care sa mearga si la copilul de 16+ kg? Bebele meu e cam grasunel si-as dori niste scutece care sa-l tina pana la olita. Cele Wonderoos sau Itti Bitti cum se comporta?
    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wonderoos si Itti Bitti nu le mai pot monta be baietelul meu de 15-16 kilograme. Scutecele pe care inca le putem folosi si la aceasta greutate sunt: Bumgenius Freetime (are chilotelul extrem de maleabil)si Happy Heinys dintre cele one size, si Little Lamb+chilotel Bummis sau Fuzzi Bunz Large dintre cele pe masuri.

    RăspundețiȘtergere