marți, 11 mai 2010

Marele concurs Greenbaby de Ziua Copiilor


M-am gandit sa lansez un concurs distractiv cu ocazia zilei copiilor, care se apropie cu pasi repezi. Jocul e simplu: va dau niste lucruri de facut, si in schimb, puteti castiga premii de ziua copiilor pentru copilasii vostri.

Ce puteti face?

1. Deoarece tin la clientele mele fidele, si imi plac mult fotografiile cu copii purtand, folosind produsele cumparate de la Greenbaby, astept sa-mi trimiteti poze la adresa de mail infoarondgreenbabypunctro sa le pot pune in Galeria Greenbaby.

sau
2. Scrieti pe blogul-situl vostru despre magazinul Greenbaby, despre un produs pe care l-ati incercat, sau despre purtarea bebelusilor sau scutecele lavabile, incluzand si linkul magazinului in postarea respectiva. Astept linkul cu postari in comentariu. Daca nu aveti un blog, puteti sa scrieti despre experientele voastre cu produsele de la Greenbaby in comentariu, aici pe blog.

sau
3. Recomandati magazinul Greenbaby, si pagina Greenbaby de pe Facebook prietenilor vostri de pe pe Facebook, si lasati linkul profilului vostru in comentariu.

sau
4.Alaturati-va celor care urmaresc acest blog, sau deveniti fan ai paginii Greenbaby pe Facebook, si lasati un comentariu sa-mi dati de stiire.

Daca faceti mai multe, veti avea sanse mai mari de castig. Orice actiune luati, lasati un comentariu aici pe blog!
Si iata ce puteti castiga:
1. Jucarie pentru bebelusi, O-ball, de la Hoppediz


2. Husa pentru balon cu doua baloane, tot de la Hoppediz


3. Jucarie alint bebe, de la Hoppediz


4. Un cupon de 25 la suta reducere pentru cumpararea unei biciclete din lemn


Concursul se desfasoara pana la: 26 mai, castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti pe 27 mai, urmand ca premiile sa fie expediate cat mai curand ca sa ajunga la castigatori pana 1 iunie.

Va asteptam sa participati!

19 comentarii:

  1. Hip Hip Hura! Si noi trimitem poza cu noul wrap Storchenwiege!Succes la toata lumea si o caruta de clineti multumiti pt. Greenbaby!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept poza sa-l pun in galerie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna reka,

    Cate concursuri in aproprierea lui 1 iunie. sunt mai mult decat binevenite. Tocmai te-am recomandat tuturor parintilor din lista mea pe facebook. Sper sa ai cat mai multe comenzi :x

    RăspundețiȘtergere
  4. http://ro-ro.facebook.com/profile.php?id=100000198007515

    RăspundețiȘtergere
  5. Lore, slly, bun venit la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vrem si noi la concurs, evident :). Multumim Reka
    O sa iti trimitem si noi poze imediat ce ne achizitionam minunatiile. Abia astept :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, Reka,
    te-am trimit inca o poza, aceasta data cu wrap-ul))

    RăspundețiȘtergere
  8. http://doarinbrate.blogspot.com/2010/05/untul-de-shea-dusmanul-dermatitei.html

    Postarea despre produsul folosit dela tine :D

    Pentru cine are rabdare sa citeasca :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Punctul 4: te urmăresc! :)
    O, şi abia acuma am observat că ai şi wrapuri de la dydimos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru poze, Olga. Amy, Betti, bun venit la concurs.
    Lore, multumesc pentru postare. Si eu as fi putut sa scriu una aproape ca al tau, ca si noi am trecut cu Agnes prin fazele acestea, si untul shea ne-a ajutat mult sa evitam hidrocortizonul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Au sosit minunile, le-am incercat si le iubim :X:X:X
    Ma refer la scutecele Bummis, chilotei de protectie, nappi nippa. Nu m-am gandit ca vor fi asa usor de folosit. Puiul se simte minunat in scutecele lui noi, tati se descurca foarte bine cu schimbatul iar mie imi creste inima de bucurie cand vad ca am facut asa o investitie buna.

    PS-Reka multumim frumos pentru sfaturile pretioase

    http://pipacslany.blogspot.com/2010/05/my-babys-bum-loves-bummis.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Amy, ma bucur foarte mult ca nu ai regretat achizitia. Sa le folositi sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am dta like pe facebook si acum urmaresc acest blog. Sper ca am indeplinit conditiile de la pct 4.

    RăspundețiȘtergere
  14. am trimis poze cu fetita intr-un Bondolino

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi cer scuze de offline.

    Andrei Markovits, caut de mai bine de 17 ani oameni a caror nume au terminatia "-ovits"
    Numele meu de fata la fel se termina si nici acum nu stiu originea lui exacta. Ma poti ajuta putin. Numele meu era: Kaschovits :)

    RăspundețiȘtergere
  16. noi suntem FAN pe FAcebook si vom posta in curand si poze cu Anais pe bicicleta de lemn la noi pe blog http://www.anaisanoukbadina.com , va mai dura insa putintel ca aparatul fato a hotarat sa isi de-a duhul taman acum pe criza...
    sper ca ne calificam si asa pentru concurs.

    PS am recomandat si tuturor prietenilor mei de pe FB pagina ta ;-)

    RăspundețiȘtergere
  17. ps
    si avem si link pe blog catre site-ul tau...

    RăspundețiȘtergere
  18. Draga Emese, concursul de ziua copiilor s-a incheiat pe 26 iunie. Totusi, m-as bucura foarte mult de poze cu Anais :) Te asteptam cu drag la urmatorul concurs!

    RăspundețiȘtergere