luni, 31 mai 2010

Lauda bicicletei din lemn


De cand a venit vremea buna (ma rog, cand nu ploua), Agnes foloseste bicicleta din lemn pentru a merge in oras sau la piata cand avem treburi de rezolvat. Acest fapt ma bucura foarte mult, fiindca in timpul iernii am fost nevoita sa folosesc caruciorul, care nu mi-a placut niciodata.
Asa ca m-am gandit sa impartasesc experientele noastre cu bicicleta din lemn, poate va fac chef sa-l incercati si voi.
Bicicleta din lemn are foarte multe avantaje fata de triciclete si biciletele obisnuite, care se echipeaza cu roti de sustinere.
Se poate circula cu ea cu usurinta si pe trotuarele pline de gropi si denivelari, si nici pantele nu constituie o problema. Un alt avantaj al bicicletei din lemn este faptul, ca este mica, si astfel incape si pe langa masinile parcate pe trotuar. Cred ca acest lucru nu este o specialitate satmareana...Inca imi amintesc, ca cu caruciurul am fost nevoita sa merg pe carosabil, pentru ca nu aveam loc pe trotuar din cauza masinilor parcate.
Cu bicicleta din lemn putem intra si in magazine, la posta sau in banci.
Cand Agnes se plictiseste de bicicleta, si vrea sa se plimbe putin, pot sa car bicicleta cu usurinta, pentru ca are doar 3,8 kilograme, si este prevazut cu manere exact la locul potrivit. :)

De cand am inceput sa folosim bicicleta din lemn, Agnes devine din ce in ce mai indemanatica, si imi place s-o vad cat de sigura pe sine este mergand cu ea. Se simte in siguranta, fiindca poate frana oricand cu picioarele, este in control deplin al bicicletei.
Dupa o tura de 1-2 ore in oras cu bicicleta, nu are probleme nici cu adormitul. Cred ca mersul cu bicicleta din lemn este un exercitiu fizic foarte bun, care nu-i solicita picioarele la fel de mult ca si mersul pe jos, si astfel putem merge distante mai mari.

Bicicleta din lemn se poate folosi de copii intre 2-5 ani, si se gaseste la Greenbaby.

6 comentarii:

  1. Reka, ce faina e Agnes!

    Bicicleta asta mergatoare e dupa mine mult mai benefica decat clasicele triciclete sau biciclete cu rotile. Si noi avem una de lemn asa de usoara si totusi robusta, a stat o jumatate de an intr.un colt neobservata iar dupa ce a prins gust nu s.a mai oprit.

    V-o recomand si eu din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte draguta bicicleta si daca mai este si usoara e si mai bine...

    Zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam, SpurNatur! Sunt de acord cu tine, ca aceasta bicibleta este mai benefica decat bicicletele clasice, pentru ca ajuta la dezvoltarea echilibrului.

    Lavinia, ma bucur ca iti place.

    RăspundețiȘtergere
  4. mă interesează să-i iau si fetitei mele o astfel de bicicleta, insa am dubii in legatura cu dimendsiunea ei. fetita mea e micuta de inaltime (are cam 83cm) si ma intreb daca ar putea sa o foloseasca acum sau sa mai astept pana anul viitor sa mai creasca

    RăspundețiȘtergere
  5. De cand am scris acest articol, a aparut si o versiune mai mica a biciletei din lemn, destinat copiilor intre 1,5-4 ani. Aceasta s-ar putea sa fie potrivita fetitei dumneavoastra. :)
    Tip 1- pentru copii intre 1,5-4 ani (inaltime sa reglabila intre 33-39 cm)

    RăspundețiȘtergere
  6. aa super! acum am vazut ca e mentionat si la descrierea din shop:)multumesc!

    RăspundețiȘtergere