duminică, 4 decembrie 2011

Primul review Tikki




Mai jos puteti citi primul review din cadrul campaniei de testare Tikki, pe care l-am primit de la Laura. Multumim!

------------------------------------------

Pana sa avem ocazia sa ii testam, nici macar nu am stiut ca exista asemenea botosei. Ii multumesc Rekei pentru faptul ca i-a dat ocazia lui Cristian sa aiba acesti minunati papucei, si mie bucuria de a-l vedea etuziasmat de "pucii tikki"

Cu totii stim ca, cel mai indicat este ca in timpul mersului copilul sa simta podeaua si ca, in dezvoltarea mersului incaltamintea trebuie sa fie una lejera, care sa permita exersarea muschilor gambei. Cel putin in casa, consider ca botoseii Tikki sunt o solutie de luat in calcul.
Avem deja doua saptamani de cand ii incaltam zilnic. Ne plac foarte mult, iar Cristian deja si-a exprimat punctul de vedere: "Tikki mami danseeez, fuuuug mult, mult!" concluzia fiind clara: strumful ii adora, si va spun sincer ca, am avut si cazuri cand a refuzat pur si simplu purtatul papucilor daca i s-a parut ca fiind ceva in neregula de la prima incercare...mi-am luat gandul sa mai incalte respctivii papucei, sau in cel mai rau caz am triumfat dupa un sir lung de povesti cu si despre papuceii lui noi:) Nu a fost cazul cu Tikki pe care i-a incaltat si purtat cu entuziasm de la inceput.

Prin urmare, am testat, am constatat si confirmam ca acesti botosei sunt icredibil de comozi, au o talpa moale, sunt din piele naturala si se curata foarte usor. Ce-mi place iarasi la ei este sistemul de fixare pe glezna prin acea banda cu elastic, sunt foarte usor de incaltat si descaltat, iar piciorusul nu transpira.
Eu ma gandesc foarte serios ca la primavara, cand incepem episodul doi de gradinita, sa ii cumpar lui Cristian o pereche pentru a-i purta si acolo, intrucat sunt sigura ca ar fi mai mult decat potriviti.
Multumesc Wrapmama's Shop, a fost intr-adevar un cadou frumos primit de ziua mea, si care iata m-a facut shttp://www.blogger.com/img/blank.gifa decopar niste papucei pe care ii voi folosi pentru strumful nostru si bineinteles ii voi recomanda cu cea mai mare placere.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu